ثبت برند به معنای شخصی سازی اسم، لوگو، نام و علامت تجاری گفته می شود.

اگر مایل به ثبت برند هستید و میخواهید اسم نام و کسب و کار خود را ثبت کنید، حتما احتیاج به مشاوره دقیق و با حوصله بسیاری در خصوص ثبت برند دارید.

می توانید پس از مطالعه این مطلب با کارشناسان ثبت لیموشیرین تماس برقرار کرده و از مشاوره های اصولی و کافی و رایگان ثبت آرون بهره مند شوید:

09398322062 📱

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند ( حقیقی )

۱. مدارک هویتی صاحب یا صاحبان علامت تجاری ( کارت ملی + شناسنامه ).

۲. مجوزی که فعالیت شما را تایید کند.

۳. کارت بازرگانی یا کارت اتاق عضویت در جهت اسم لاتین برند.

۴. آدرس + کد پستی دقیق صاحب علامت تجاری.

5. شماره ثابت + شماره همراه صاحب علامت تجاری.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند ( حقوقی )

۱. آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت.

۲. آگهی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت.

۳. مدارک هویتی شخص صاحب امضاء در شرکت ( کارت ملی + شناسنامه ).

۴. آدرس + کد پستی دقیق شخص صاحب امضاء.

5. شماره ثابت + شماره همراه شخص صاحب امضاء.

6. مجوزی که فعالیت شما را تایید کند.

7. کارت بازرگانی یا کارت اتاق عضویت در جهت اسم لاتین برند.

پروسه انجام کار از ابتدا تا انتها

1- پس از جمع آوری مدارک و گرفتن استعلام برند به سایت مالکیت معنوی می رویم.

2- اقدام به ثبت اولیه در سامانه میکنیم، پس از ثبت گواهی امضا باید صورت بگیرد.

* جهت دادن گواهی امضا ( حقیقی ) صاحب برند، ( حقوقی ) شخص صاحب امضا باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کرد.

3- پس از دادن گواهی امضا می بایست طبق آن تایید حساب کاربری صورت گیرد.

4- پس از تایید حساب کاربری می توان اقدام به ثبت اظهارنامه کرد.

5- پس از ثبت نهای اظهارنامه، درخواست در کارتابل کارشناسان جهت بررسی قرار می گیرد.

6-پس از بررسی و تایید کارشناسان اظهارنامه درخواستی آگهی نوبت اول می شود.

7- در این مرحله صاحب علامت تجاری یا شخص امضاء در شرکت حضورا جهت تشکیل پرونده فیزیکی به اداره ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کرده و ضمائم اظهارنامه را با خود همراه داشته باشند.

* نکته مهم: طبق مصوبه جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا تشکیل پرونده فیزیکی 15 روز پس از پرداخت روزنامه رسمی نوبت دوم و هنگام دریافت سند علامت تجاری خواهد بود. 

8- پس از تشکیل پرونده روزنامه رسمی نوبت اول پرداخت می شود.

9- پس از 30 روز از چاپ روزنامه رسمی نوبت اول حق الثبت علامت تجاری بایست پرداخت شود.

10- پس از پرداخت حق الثبت برند روزنامه رسمی نوبت دوم پرداخت می شود.

11- پس از چاپ روزنامه رسمی نوبت دوم سند علامت تجاری آماده چاپ و تحویل می شود.

هزینه ثبت برند چقدر است؟

برای اولین بار در میان تمامی گروه های ثبتی، ثبت لیموشیرین کلیه پروسه فعالیت های ثبتی از جمله ثبت برند را با  کمترین هزینه انجام می دهد، هزینه ثبت برند برای اشخاص حقیقی 000/ 1/000 تومان+ حق الثبت و برای اشخاص حقوقی 000/ 1/100 تومان+ حق الثبت می باشد.

مدت زمان ثبت برند چند روز است؟

– مدت زمان انجام کار حداکثر 3 ماه می باشد.

– معمولا تا یک ماه اول تاییدیه یا رد اظهارنامه به دست کارشناسان.

– از زمان تاییدیه تا 37 الی 43 روز چاپ روزنامه رسمی اول و پرداخت حق الثبت

– از زمان پرداخت حق الثبت تا چاپ روزنامه رسمی دوم و دریافت سند برند 17 الی 24روز.

نحوه پرداخت هزینه ثبت برند چگونه است؟ 

در ابتدا فقط هزینه اظهارنامه دریافت می شود.

این هزینه برای شخص حقیقی (300/000 تومان)

و برای شخص حقوقی(400/000 تومان) می باشد.

الباقی مبلغ پس از تایید شدن برند توسط کارشناسان دریافت می شود.

* این شرایط و نحوه پرداخت گام بسیار مهمی است تا اعتماد و شرایط دورکاری و به صورت سامانه ای انجام بگیرد.

اگر با مطالعه مطالب عنوان شده مایل به ثبت برند هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا اینکه در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

 

09398322062 📱

📝 ثبت لیموشیرین، بهترین و کم هزینه ترین گروه ثبتی ایران